Startskottet, jiihooo!

Publicerat 2011-02-15 22:14:20 | i kategori

Vi har haft en toppen dag. Vällingmys i soffan till en början, förmiddagssömn på det efter att ha svirat om från pyjamas så åkte vi hem till min kusin som ju är som min syster(vi har levt ihop nästan hela vårt hemma hos mamma liv). Vi sällskapade till en kopp kaffe, kollade in ungarna när dom "prata" och hade det allmänt trevligt. Efter det åkte Jag, Sarah och ungarna till maxi för att köpa stövlar till Joline. Vi fick med oss vad vi skulle därifrån och åkte sen hemåt. Mötte Tobbe i dörren som jobbar inatt och resten av eftermiddagen/kvällen har jag och Joline sysselsatt oss med lek i hennes rum.

Startskottet med packningen har börjat också, ganska lagom tror jag för vi får kanske flytta nästa vecka redan.. Vore så skönt att ha en vecka på sig, perfekt eftersom Tobbe är ledig hela den veckan vi får komma in tidigare. Annars blir det tokigt eftersom Tobbe sen jobbar veckan efter igen(då vi egentligen ska få fytta in).
När jag lite smått började ta ner lampor osv i Jolines rum så kände jag att jag kommer sakna hennes fondtapet, men så hittade vi en rulle i garderoben, så då köper vi nog till ettpar sen och gör likadant i hennes nya rum :o)



Nu ikväll ska jag småpyssla med något jättekul. Jag ska måla. Måla om en ram och en ljuslykta. Inte vilken färg som helst, utan VIIIIT, såklart! Ni får se senare.

Okeey såhär är det, Tobbe gillar inte när jag säger att jag ska måla något, det har hänt att saker bara blivit halvfärdiga(för att jag tyckte det vart skit) haha, så nu tror han att allt ska bli halvfärdigt som jag nämner att jag vill göra. Men det skiter jag i. Detta kommer bli bra! :o)

Postat av: sarah

Det var kul att ses:) Får vi göra om tycker jag! :)

2011-02-16 @ 21:13:37
URL: http://sarahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: