Uppdatering feber!

Publicerat 2011-02-03 11:46:00 | i kategori

Joline är bättre idag. Inte helt bra men febern håller sig låg och ibland ingen feber alls! Gårdagen var hemsk och det vill jag  A L D R I G  vara med om igen. Vi har även alla sovit bra inatt trots omständigheterna och oro, det trodde jag aldrig. Och Joline hade god aptit imorse(phuuuuu). Nu ligger hon och sover, likaså pappan som fick åka hem från sitt nattjobb igårkväll. Vet inte om han ska jobba idag eller om han blir hemma ikväll också kanske? Det vore skönt om han är det en dag till. Det var riktigt otäckt igår att vara själv med J när hon blev sååå dålig! Men å andra sidan förebygger vi ju nu i ett dygn även om hon inte har feber stundvis och ger alvedon efter klockslag! Så vi får se.

Vi blev väckta 8.30 idag av telefonen ringde. Besök, sen av med lite möbler vi inte kan ha med till lägenheten och lite "rikare" förståss :o) hehe.
Nu ska jag bara ta det lugnt och fortsätta dricka kaffet, fast när jag säger så så känner jag att det nog kanske blir en lögn, för jag måste få tag i en dammsugare och få bort skiten på golven. har du en så kom hit med den ;o) haha..
Postat av: Linda

Skönt att Joline mår bättre. Låter otäckt med feberkramp. Hoppas ni har en mysig dag. Kram

2011-02-03 @ 12:32:48
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: