Sömn!

Publicerat 2011-02-17 23:45:34 | i kategori

Både igår och idag somnade Joline för natten kl 19, då ska nämnas att hennes tidigare tid alltid vart mellan 21 och 23. Hon sov dessutom hela natten till 07. Man blir bevisligen väldigt trött av allt bus och massa nya intryck! ;o) Idag somnade även jag med henne klockan 19 och vaknade igen vid 21(och hade då missat "halv 8 hos mig" som jag skulle se). Bevisligen är det inte bara barnet som blir trött av att gå på dagis, haha! Allt känns så bra. Ungen äter bättre, sover bättre med mer rutin och jag är trött och inte alls lika stressad som annars, det här "jaha vad ska man göra nu då?" utan numera "jag tror jag lägger mig också" ;o) Jag vetisjutton om vi ens kommer vilja byta dagis sen när vi flyttar även om vi redan nu står på omplacering. Det får vi se. Jag är tevksam!

Nu sova.. Natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: