Senare!

Publicerat 2011-02-19 22:18:01 | i kategori

Godkväll på er söta läsare! Nu är kvällen här lite mer och jag sitter i soffan, fast nu själv, precis som tänkt.. Joline somnade 10 minuter efter vällingen. Alltså strax efter 18.30. Hon var megatrött och gav inte ifrån sig ett enda ljud eller reaktion när jag bar upp henne till sin säng! Tvn är igång, QXgalan faktiskt, Montazami som ju är så cool är med så jag var bara tvungen att iaf ha det igång även om jag nu inte tittar så värst mycket när jag har datorn här. Menmen!

Den där efterrätten/desserten jag pratade om, den va underbar! Herregud varför har jag inte ätit de förut? hur gott som helst. Syrliga bär som bröts av med söt vanilj.. Mmmmmmm! Det kommer garanterat att ätas fler gånger här hemma. Det får nog bli mitt ensamgodis, lixom nu.. Joline sover, T jobbar och här sitter jag. Jaa då måste man väl få lite gott? ;o)

Nu blir det tvn en stund till tror jag sen sova, skapligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: