Sen fredagskväll.

Publicerat 2011-02-19 01:13:55 | i kategori

Jag sitter uppe pch gör egentligen ingenting(njuter av lugnet kanske?) det är dags för sängen väldigt snart. Vi har iallafall haft en bra dag idag. Dagistimmarna gick som gårdagen, alldeles utmärkt. Joline somnade i dagisets vagn efter lunch, och jag fick även idag väcka henne kl 14 när det var dags att gå hem. Eftersom hon kommer gå dessa tider framöver så kanske hon alltid kommer sova när det är dags att åka hem för hon är precis slut efter förmiddagsbuset med alla barnen och så lunch på det. (det negativa är ju att jag inte får bråka med henne om att det är dags att åka hem, eller att få den där lyckokramen att man kommer och hämtar).. Äh tjafs, hon kommer nog inte alltid hålla dessa rutiner. Kontigt vore väl det om fröknarna ska få de lätt ;o) Nästa vecka börjar jag iaf lämna henne kortare stunder, pirrigt? Njaa jag känner mig ganska lugn än så länge. Faktiskt!

Kvällen har beståt av packande/stök, vällingmys/pippifilm, let´s dance/ostbågar/cocacola/målande. En bra presterande dag men ändå så lugn! Skönt.

Men jag har lite ångest att gå och lägga mig nu...det är typ 1 månadsen vi städade ordentligt, och vetnivad? Jag skiter i vilket. Så har jag tänkt några veckor nu, att vi tar det i flyttstädandet sen. Japp så får de bli.

Natt natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: