Packa i och packa ur!

Publicerat 2011-02-20 23:07:26 | i kategori

Som jag sa så blev det inte så mycket sitta ner, mer än när jag bloggat lite snabbt. Joline har inte riktigt gillat läget ikväll och velat vara på min arm, och jag har inte riktigt gillat tanken om att det ska vara mycket kvar att göra dagen då det ska bäras..då vill jag ha det mesta klart, så gott det går! Så vi kompromissade. Hon fick vara på min arm om jag fick greja. Det gick faktiskt ganska bra trots 10-11kg på armen lite då och då ;o)
Vi fixar ju allt ihop jag och min snutta, och vi gör det bra också.

Alla gardinstänger och speglar nerskruvade, gardiner tvättade och nervikta, fönstren putsade, köket grovstädat, lite småpackande som varje dag(organiserat). där det står "kök" "vardagsrum" "hall" osv på.
Alla kartonger står placerade i det rummet de tillhör så man kan plocka ner vartefter man inte änvänder saker. Jaa det är väl vad jag kunnat ådstakomma idag. Men ett litet dilemma med den organiseringen, hihi. Alla förstår inte att sakerna ska ligga kvar däri till flytten ;o)

Så det är ofta vi gör samma sak 2 ggr här hemma! Men vad gör det? Jag började ju inte sakta men säkert i tid för inget!
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Oj så duktiga ni är. :D



Vad roligt att du är med och tävlar! :) Jag håller tummarna. ;) Lycka till!

Kramar

2011-02-21 @ 10:44:16
URL: http://angel-like.com
Postat av: Linda

När flyttar ni? Är det hus ni ska flytta till eller lägenhet?

2011-02-21 @ 13:59:24
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: caroline

Jag har pluggat så dant så nu måste jag läsa ikapp här inne om dagis och allt.................. ;)

2011-02-22 @ 12:39:50
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: