Jysks djungel.

Publicerat 2011-02-01 21:34:54 | i kategori Shopping/Tips

Jag kommer sova som en prinsessa inatt! Jag lämnade tillbaka de kuddarna jag köpte förra veckan(såklart innan jag öppnade och sov på dom, hehe). Sen köpte jag istället dessa + täcke! Jag har aldrig klämt på ett så skönt täcke i butik förut. Damn this is good shit! Ända fram tills jag såg dem så var det rena djungeln där inne på jysk bland täcken å kuddar. "Herregud vilka ska jag välja?" tänkte jag mååånga ggr. Men valet blev sen lätt!

Och ännu lättare av priset. Jysk har väldigt bra priser på mycket. men jag ogillar när det i ett år står (exempel: NU 250kr, ord pris 599kr).. då är det inte längre rea. utan då är väl ordinarie 250kr? haha..
Har lagt märke till att jysk kör den ganska mycket. Men å andra sidan är det BRA priser så orka bry sig om vad det kostade innan även om det var ett årsen det kostade mera! ;o)

Det ska tydligen vara något fibertäcke/kudde som påminner om dun!
Microdun har jag för mig jag läste att det var.
SÅ inte dun fast dun, för en som inte är nåt större fan av dun, haha..
Det ska vara icke-dun, oerhört mjukt och fluffigt och det är detta ;o)






Återstår att se om T vill ha samma täcke!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: