Fredagkväll

Publicerat 2011-02-05 00:03:21 | i kategori

Den här dagen startade bra, och den slutade alldeles utmärkt också! Vi har mått bra en hel dag :o) Underbart!
Jag uppskattar all tid med J(såklart) men dagarna efter man sett sina barn sjuka så uppskattar man det nog ännu mer, visst? Jag menar när man igen får se sitt barn le för att de mår bra istället för att vara ledsna, hängiga och utan matlust! Joline har tjoat på somvanligt idag, hon har helt klart vart sig själv. Vi har under ett dygn nu gett henne alvedon var 6e timme och under dagen idag när vi tagit tempen med jämna mellanrum för att se så det står någolunda still så har det legat på mellan 36-37,5. Så alltså FEBERFRITT!! woohooo! :o)
Lite lite hosta hörs emellanåt både från mig och J men inget i någon större bemärkelse.

Klockan är mycket, J somnade ganska sent idag (22.00), och jag sitter här och mest bara glor. På allt och inget.. men mest på kameror ska jag väl erkänna!

å vetni, jag vill ha kamera nu :o( jag mår inte helt fine utan den asså ;o) och bloggen är skittråkig utan bilder, eller hur? Bara en jäkla massa babbel=neejtack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: