Bosco!

Publicerat 2011-02-20 22:34:11 | i kategori

Nästa vecka får våran Bosco nya ägare och en ny familj. Såklart jättejobbigt att lämna bort honom, men han kommer få det jättebra och precis vad han behöver, det är jag säker på. Om allt går som det ska, så flyttar han in hos en familj på landet som redan har en hund, så nu får han en hårig kompis med 4 ben att umgås med hela dagarna också, PERFEKT!

Jag hoppas grabbarna(hundarna) går bra ihop när dom ses så att Bosco kan få bo kvar hos dom!

Postat av: Julia Hansen

Varför ska ni inte ha kvar han?

Han kan bli kompis med shabbe, hehe.

Skulle vara kul att träna med bosco med.

Kom hit med han?! =D

2011-02-20 @ 22:44:44
URL: http://juliahansen.blogg.se/
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Så tråkigt att behöva göra sig av med vovven. :( Men hoppas han får det jättebra hos sin nya familj.

Min vovve bor numera hos min sambos mamma ute på landet, med en hundkompis och han stormtrivs. Jag saknar honom såklart men jag får ju träffa honom när jag vill. :)

2011-02-21 @ 10:46:54
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: