Aptit?

Publicerat 2011-02-07 13:58:52 | i kategori

Det verkar som vi är ganska okej idag igen, Joline sover middag(fast innan middag) så lite slö i kroppen är hon  nog fortf, men ingen feber än sålänge idag. Jag sitter och försöker äta, men har inte ätit så bra de senaste dagarna så aptiten är inte riktigt som den ska.. Hoppas iaf Jolines aptit är bättre än min när hon vaknar!
Jag struntar i att väcka henne nu även fast maten är klar nu. Hon får sova och äta sen! Vila är nog vad hon behöver om det är så att hon är på g att bli frisk!



Kan det bli enklare? ;o)
jaa billyspizza är ju det absolut smidigaste. Men inte alltid så gott.

(Nej det är inte min portion, lite mer än så äter jag faktiskt) hihi!

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Ja de kan jag tänka mig, vi har aldrig haft uteplats så, men skulle gärna ha de :)



Ja det är så häftig när dom utvecklas! Så duktig hon är, det kommer nog snart då :) Dom flesta ord vi försöker lära henne säger hon, men inte just tack! :)

2011-02-07 @ 15:41:59
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: