Fredag!

Publicerat 2011-12-09 16:45:30 | i kategori Vardag

Godmiddag/kväll.. Härligt med fredag, visst?
Morgonen för oss var mysig men seg, vi vaknade tidigt och åt mysfrukost med tända ljus i köket. Men sen har jag och Joline trillskats ang sömn. Jag har vart dundertrött och Joline likaså men hon har vägrat sova. Men framåt kl 13 så somnade hon och sov en timme. När hon sen vaknade så klev min fina vän Elin genom dörren.. äntligen sågs vi igen! Det blev ettpar koppar kaffe och massa prat under 2 timmar, jättetrevligt <3 men sen var hon tvungen att gå tillbaka till sitt jobb..

Joline är gladare och piggare nu, tack o lov. Pappa T kommer snart hem från jobbet. Och hur våran kväll ser ut kan jag nog gissa.. Idolfinalen.. mat(?) den där eviga maten varje dag(vad ska man laga?) jaja de blir nog iallafall mat ;) fyfan va gött de vore med pizza och cocacola! mmmhmmm..


Hoppas ni har en mysig fredagskväll i mörkret!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: