Tidig måndagsmorgon!

Publicerat 2011-08-15 06:45:29 | i kategori Vardag

Jag är uppe sen 05.20, tidig morgon jag vet..men när jag väl var uppe kunde jag inte somna om.. men ögonen börjar ge vika nu så jag ska nog lägga mig en stund till innan Joline vaknar! Jag hade tänkt hinna slänga in ett inlägg om/från semesterveckan på Öland men det får vänta till senare idag för nu somsagt är det nog bäst jag kryper ner en stund till om jag inte ska vara som en zombie när Joline tycker det är morgon, vilket jag dock tror blir lite senare idag eftersom hon var vaken sent inatt av magont.. stackar lilla! (Men jag tror det gav med sig helt inatt och hoppas innerligt det är borta idag).

Idag är planen att åka till stan en sväng för att spana in lite saker jag går och grubblar över ;o)

Gnatt sålänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: