Måndag[söndag] kväll.

Publicerat 2011-04-25 23:05:29 | i kategori

Som ni ser så har vi haft en bra påskhelg! Jag fullkomligt älskar värmen och solen.. shortsväder är det allra bästa :o) Ikväll har vi haft min böna Sofia på besök, lika trevligt som alltid
Joline somnade för en timmesen här på ett täcke på golvet till en film, och jag sitter och ska alldeles strax äta en tacopaj [smidigt när man är ensam och andra hälften jobbar]. Jag har fotat lite i lägenheten idag, ni är ju flera som vill se mer bilder på hur vi bor.. Får se om jag hinner lägga upp dom nu ikväll [om jag inte blir för trött när jag ätit], isf blir det raka spåret ner i sängen!

Om inte annat så "ses" vi imorgon igen!
Kram.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: