Just nu..

Publicerat 2011-04-29 11:14:46 | i kategori

Platen-gubbarna har vart här och fixat med värmen i golvet som vi har.. och nu tror dom att det ska funka, och den här gången tror även jag på dom. De andra gångerna de vart här har det känts som dom försökt dra ut på problemet och skyllt på att något annat är fel. Men nu gick dom ner i golvet för att kolla felet.. Och det kunde dom ju gjort från första början med tanke på att det inte kostade dom något mer än arbetarens lön!

Jag somnade TIDIGT igår och idag känns det som jag istället som jag sovit för mycket(huvudvärk).. men det hoppas jag släpper efter en dusch(snart).. Jag hoppas min nya telefon kommer idag. Om en timme vet vi ;o)
Snart kan jag blogga från mobilen med bättre bilder än tidigare.
Jag har just nu den billigaste mobilen på marknaden (dvs sämsta kameran i den), haha!

Joline går omkring här med sin saftflaska och (vad jag tror) njuter av solen :o)

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: