Bachelorette förlorar för min del också!

Publicerat 2011-04-03 18:44:10 | i kategori

Fan då, var det bara jag som tyckte starten av Bachelorette var bra? haha.. Jag fastnade pga deras kliffhanger i reklamen förra söndagen och hade väntat mig att idag söva Joline kl 19 och sen slöa i soffan ettpartimmar till "Bachelorette" innan sovdags.. men så ser jag att det ju inte sänds idag ens. Utan det var för dåligt för att sändas på söndagar kl 20[som ju är sveriges bästa sändningstid] så tv 3 flyttade det till måndagar kl 21 istället. Men brukar inte "en unge i minuten" sändas då fast på 4an? Joo minsann, då går Bachelorette bort..  En unge i minuten är såå bra! Jag bölade till reprisen av det idag ;o)

Här kan ni läsa om tv 3s flyttningar!

Postat av: Emma

Kikar in hos dig fin blogg :)

2011-04-04 @ 12:29:37
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Linda

Aha, jag tyckte väl att det var lite konstigt att inte Bachelorette gick igår. Jag satte på tv:n, men trodde givetvis att det var jag som var virrig när det aldrig började. En unge i minuten är mycket bättre. Konstigt att de tyckte den tiden var bättre...hmm.

2011-04-04 @ 12:35:04
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Angelica

Haha jaa verkligen.. Skruttungen! Men väldigt söt som sagt, stolt blir man ju ;) hur går det på nya jobbet?



Kraaaam

2011-04-08 @ 23:09:23
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: