Andra bullar!

Publicerat 2011-04-03 08:24:41 | i kategori

Ja nu är det som ni förstår lite ändrat i vardagen. Jag är lite orolig att jag ska vara trött [för lite sömn] på jobbet till en början. Jag har ju vart hemma så länge nu under mammaledighet [nästan 2 år] så inte så kontigt kanske att det oroar mig. Men jag tror det kommer bli bra, bara jag får komma in i det. Jag tycker ju att det är KUL att få komma igång igen. Men absolut viktigast är ju att få in jobbtiderna i våra andra rutiner [som dock inte är så otroliga]. Vi är ganska flexibla både jag och Joline. Nu kommer ju Joline vara väldigt mycket mer med sin pappa varannan vecka eftersom hon inte får vara på dagis då när jag jobbar och han är ledig varannna vecka. Dessutom hoppas jag ju att det blir mycket jobb så jag kommer jobba mycket både Tobbes lediga vecka och icke lediga vecka, isf kommer Joline vara på dagis mycket en vecka och typ inget alls den andra veckan.. Det blir nog bra! Jag är glad över att jag så snabbt fick jobb och att det passade så bra med allt, såsom inskolningen på dagis och att det är just dagjobb dom behöver mig till.. [=bra, eftersom T jobbar natt].

Uppdateringen här kanske blir lite mindre, men det tror jag ni har förståelse för :o)
Ikväll ska jag iaf försöka komma i säng ettpar timmar efter Js tid [19.00], svårt att tro att det kommer funka, haha! Men imorgon är det bara kliva upp kl 05, Dagis 06 och jobbet 06.45!
Jag ska jobba 6 dagar den här veckan och slutar som senast kl 15, HELT OKEJ! Ledig onsdag :o)

Idag är det söndag och städ-dag.. MEN vi kan inte dra fram dammsugaren förns i em eftersom T sover. och utan dammsugaren känns det ganska dumt att börja städa redan nu. Så vad gör vi denna morgon? tittar på pippi såklart!

Kram på er! [Hörs senare]
Postat av: Linda

Lycka till på jobbet imorgon! Kommer garanterat att gå bra! Ha en mysig söndag! kramar

2011-04-03 @ 11:06:13
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: