bad day!

Publicerat 2010-09-08 23:17:31 | i kategori

Mitt förra inlägg försvann?? Vet inte vad som hände.
Joline har haft en liten bad day idag, hon har stått på huvet. Vilket medförde blod och ett litet jack på tandköttet i överkäken(där tänderna är på g ut). Aaaj. Mamman panikslagen, men det ser bra ut nu så det är nog ingen fara. Sen har hon vart gnällig som tidigare sjukdagarna här. Idag verkar hon dock bättre men snorigt är det fortfarande.
Annars har dagen väl rullat på som vanligt. En liten sväng till stan(Maxi, ubbes, volvo) blev av också.

Det är "lugn" i huset nu efter bad i bubblaren, idol, efterlyst och taco´s.. Nu sitter grabbsen och spelar lite. Och jag nördar här, ovanligt vid den här tiden? Nä inte speciellt.


Utanför maxi.
Joline fick en stor "nalle"(hund) som hon gosar järnet med,
som hon dessutom somnade med ikväll ;o)

 Mitt i allt bus och gnäll kom den där olydiga upptäckar-Joline fram igen, haha!
Hon försvann som en avlöning mitt i allt bus i vardagsrummet och det var tyst ett tag
...?


sen kom hon tillbaka och "visade" haha

 
men jag är väl söt ändå mamma??

Man kan inte annat än le. eller hur!?

Postat av: Linda Olsson

Sötfisan! :D

2010-09-08 @ 23:59:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

heja Jollan!!!

Hoppas det gick bra med skadan.

Som tur är har de ganska bra läkkött de små...

2010-09-10 @ 06:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: