Minstingen olydig minsann.

Publicerat 2010-09-11 15:31:01 | i kategori

Då var det lördag igen.. Jag har precis vart elak och väckt J från sin middagsnap. Ska se om hon somnar i rimlig tid ikväll om hon inte sover lika länge på dagen. kl 23 för en liten J är lite sent att somna om kvällarna, så vi gör ett försök.

Joline och jag är själva hemma ikväll, T och grabbarna har svensexa för Bubben idag, spännande ,oP
Så, vad ska vi hitta på?
Jag hade ju tänkt att vi kanske skulle ha besökt en lekpark, men det känns lite som regnet hänger i luften?
Och jag hade även tänkt titta på tv ikväll, men OLYDIGA Joline har tagit viasat-kortet(såg jag nu). Hon har alltså lyckats ta bort tejpen som vi satt över(för att hon inte ska kunna ta de haha) och sedan haft bort det. nu har jag letat överallt, booorta? fan.
Vart gömmer barn såna grejer? fågel, fisk eller mittemellan?

Ingen tv till kvällen :o( it sucks..




 

Postat av: Linda Olsson

Fina ni <3

2010-09-11 @ 16:56:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Neej men guud va jobbigt haha

2010-09-11 @ 20:22:04
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: