Nova star, klick klick!

Publicerat 2010-09-01 12:52:43 | i kategori

Det är ju så enkelt så det är farligt. haha!
Jag hade hoppats på paket i brevlådan idag. Klickade hem endel NOVA STAR kläder i måndags. Som jag fick mail om att dom var skickade tidigt igår, och då brukar det ju bara ta en dag. Men det kommer säkert imorgon ;o) ska bli spännande. Jag har ju inte vart i någon butik än och kollat på höstens.
Idag kom ett annat paket istället, vällingburken från Semper som jag hade börjat tro att vi aldrig skulle få se röken av, haha!
Jag skickade ju in en streckkod från ett vällingpaket ihop med adress och namn och då skulle man tydligen få en sån hem..men det var ju typ 2 månadersen. Och jag tänkte ju att det kan väl inte vara sämre än de baltburkarna vi har nu.

Påtal om barnkläder, så tycker jag inte att höstens kläder av villervalla var fina alls, men å andra sidan har jag bara sett dem på bild. Man kan ju tycka helt annat när man ser dem i butik. Så jag ska nog ta och spana lite vidare på det nästa gång jag besöker stan. Fleecen är det enda jag kan tycka ser fint ut på bild.

Nu städa och laga mat på schemat ..
Idag blir det bandspagetti och kycklinggryta ;o)

Postat av: caroline

Så de kan va ;)

Nej verkar som om de inte blir nå sim, hamnada som reserv, så jävla trist då Loke ÄLSKADE att va där. Ni då?? :)

2010-09-01 @ 19:34:27
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: