Jolines overall beställd.

Publicerat 2010-09-06 21:56:18 | i kategori Shopping/Tips

Jag gjorde nyss en beställning efter några dagars velande på Jolines overall. Det blev en Molo pyxis bubblegum tillslut iallafall(som jag visade för några dagarsen). Hoppas den är enligt förväntan nu bara :o)
Jag velade i strl också. J har ju strl, allt mellan 74 och 86 nu(beroende på märken/butik), men 86 är i de större laget oftast, men står jag nån gång och velar mellan 80 och 86 så brukar det bli 86 så hon kan växa i det.
Och nu ska hon ju kunna ha den här overallen hela vintern så det blev strl 86 som ska motsvara 12-18 mån. Vilket ju är vad Joline är i vinter.

Visst ser det väl ut att vara bra kvalité??


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: