Godkväll gott folk! Mitt i allt här känner...

Publicerat 2010-09-25 20:50:24 | i kategori

Godkväll gott folk! Mitt i allt här känner jag att jag vill slänga in ett onyktert ;) inlägg i bloggen, hehe! Inte för att jag har tråkigt utan för att jag bara vill tala om hur otroligt vackra brudparet är. Ja, vi är nämligen på bröllop. Bubben och Suvi's bröllop! Dom är så OTROLIGT VACKRA! Vi har även barnvakt för första gången idag, vi meddelades nyss att sessan sover gott. otrolig lättnad! Innan det hörde vi inte ett pip. Jag är så stolt. Både över joline själv och även storasyster Emm som är barnvakt :) så skönt att det gick bra att åka ifrån och att lämna dom själva ikväll.. Jag kan inte påstå att jag är en såndär riktig hönsmamma, det lixom blir ju vad man gör det till, eller hur!? Är det inte så? JO! Men ändå är det såklart lite svårt att lämna bort det käraste och finaste man har i någon annans händer.. Men Emm är en så förståndig och bra syster så det känns kanon bra. Framförallt för att bara få vara Cicci för en stund, inte bara mamma! Nu ska vi fortsätta fira brudparet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: