Dumma förkylning!

Publicerat 2010-09-29 08:45:03 | i kategori Joline

Godmorgon underbara sol.
Men det kunde gärna ha fåt vara lite mer värme, men det hör ju inte hösten till så allt är väl i sin ordning, väl?!
Förutom Jolines förkylning, den är inte välkommen, alls!
Den har nara hållt i ettpar dagar nu, men nätterna är inget roliga för den lilla kroppen när hon märker att hon inte kan ha nappen när hon ska sova och andas genom näsan(somvanligt). Hon har vaknat en gång varje natt och vart hysterisk, och det förstår jag så snorig som hon är på nätterna. Tur iaf att det inte är likadant på dagen.
Hursomhelst så har hon skrikit sig trött de gånger hon vaknat till på nätterna, stackars.
Hon vägrar nässug och koksalt(oftast) men igår köpte jag något nytt som jag hoppades skulle vara bättre än dessa pipetter(koksalt). Koksalt i sprayform, precis som nässpray. Och det var bättre. Men jag önskar ju såklart att hon kunde snyta sig, det skulle vara så mycket lättare.

Jag har precis ringt vc också för att meddela dom att Jolines märken på kind och armar är sämre. Så nu får vc istället för bvc ta tag i det där. J har börjat klia på det nu också så nu märks det att hon märker av dem ;o(
Hoppas dom kan säga nåt bra om vi nu får komma dit(dom ska ringa upp kl 09).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: