Vinsten från milkmilla

Publicerat 2010-10-19 13:37:23 | i kategori Tävlingar

Vi vann ju en tävling i FruEvelinas blogg, en tävling från milkmilla, där vi vann ettpar didrikson vantar.
När tävlingen var slut så mailade vi vilken storlek vi ville ha men  så var den storleken slutsåld,
så vi fick välja nåt annat. Det gjorde såklart inget.

Vi valde istället en lurvfleece från didrikson.

 

 Sen lyckades jag igår få tag i en skaloverall från polarn och pyret som jag letat efter ett tag.
Så denna fleecetröja blir ju perfekt att ha under skaloverallen tills det är dags för vinteroverallen.
Vi bytte ju ut vinteroverallen från molo till en didrikson modell.


Vetni, nu drar jag och hämar min mobil, för avin har kommit..
Yeeeeey ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: