Fredag och snön ligger kvar!

Publicerat 2010-10-22 10:11:37 | i kategori

Godmorgon!
Idag klev jag och Joline upp vid 7.40, pigga och nyfikna på om snön låg kvar ;o) och det gjorde den ju!
Vad fint det är ute när solen oxå är framme samtidigt.
Det är ju sånahär stunder man ska njuta av den fina snön, för sen när det kommer mer snö och blir snökaos och man får pulsa omkring i meterhöga drivor, då är det inte kul längre!
Vi har iaf hunnit med välling och frukost. Vi har även vart ute en sväng för att känna på snön, såklart ;o)
Fleecekläder och skaloverallen på..
Men J var lite trött så hon tyckte inte det var så värst kul så så långvarigt blev det inte ute.
Nu sover Sessan igen i vagnen och jag ska bege mig in i duschen. Sen blir det nog en sväng till lkpg!
Vinteroverallen ska hämtas där. Nog bäst att få hem den nu när det kommit snö, för man vet ju inte hur mkt mer snö och hur kallt det blir redan nu!




 

 Hörs senare!

 Börjar bli dags för en ny header här va?
Jag har ju även lovat både min kusin och syster att hjälpa dom med deras bloggdesigner också.
Dags att ta tag i det ikväll kanske!? ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: