Glögg clementiner och lotto!

Publicerat 2010-11-07 18:28:14 | i kategori

Jodå vi lever, men jag har för mkt annat att bry mig om och tänka på än bloggen nu!
VÄLDIGT MYCKET!

 
Kvällen hos oss idag består av glögg clementiner och bingolotto..
Men först lite mat i magarna ris och kyckling med sweet&sour blandning. Goooooott !!



Vi sprang på lite duplo idag, det blev en liten del av hennes födelsedagspengar hon fick när hon fyllde :o)
Vad ska vi mer hitta för kuliga leksaker?? hihi...


Nehep, om jag skulle sätta igång med maten så den hinner bli klar tills Lotta tittar fram i rutan :o)

Postat av: Carro

Gillar hon med clementiner? ;)

Loke är helt galen i det :)

2010-11-10 @ 20:32:05
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hihih, jaa jag hatar den verkligen, o att man ibland inte ens kan svara i den eller stänga av larmet om den hakar sig.. Så nu hoppas jag att Iphonen är bättre utvecklad ;)



Kram

2010-11-11 @ 08:24:13
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: