Yeeeeii!

Publicerat 2010-05-07 16:36:21 | i kategori

Våran dag har vart seg hittils. Väldigt seg.
Efter frukost/Välling imorse vid kl 8 så la vi oss på soffan och kollade på nyhetsmorgon. Och där låg vi sen halvsovandes ända till halv 12. Vad är det med oss egentligen? hehe.

Sen for vi upp och åt mat, och efter det har dagen rullat på. Lite tvättande, bus och gnäll ;oP hihi.
Vad kvällen bjuder på har jag ingen aning om, återstår att se!

Just nu sover min prinsessa uppe i sin säng efter en stunds gnällande. Vad tror ni? tänder på g? ;oP
Mamman hoppas! Så vi kan äta massa kakor och godis snaaart, haha.. nädå. men de vore la skoj om en liten gadd kikade upp snart..


Imorse!


 Och nu i eftermiddags!

Juuuuuuuustja!
Nu har jag hittat kameran jag vill ha för en lite mindre peng än nypris(begagnad alltså),
och även lyckats få min, den vi har nu såld! Yeeeey!
Bara evig väntan nu på att lite mer pengar ska trilla in på kontot, hihi!
Hon som har kameran är så snäll och håller den åt mig :oP Hoppas hon håller vad hon sagt nu bara.
Annars blir Cicci väldigt ledsen i ögat ;oP

Bäst att hänga tvätt å kasta i sista maskinen nu kanske, usch å fy så tråkigt!
Dricker nog lite kaffe först å ser SEN om jag tycker det känns roligare att hänga tvätt då, haha!

Postat av: Viktoria

Hon börjar inte få prickar då???

Tror ju inte att det var vattkoppor som Walter hade men man kan ju inte va säker.

Är det 2 veckor sen vi sågs???

2010-05-08 @ 10:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: