Torsdag! Va? redan torsdag??

Publicerat 2010-05-27 18:50:04 | i kategori Videoklipp

Ååååhh säger jag bara! Att sätta sig ner nu vad gudomligt.. Trots att jag inte haft brottom med nåt idag så har jag stressat, varför? (Jag är sån som gärna inte springer 2 ggr utan bär allt på en gång, istället för att tänka lugnt och sansat; vi tar det seeeen, vi kan gå en extra gång.).. Med andra ord allt man gör stressas fram..haha!!
Usch nu får de lugnas ner!! ;oP

Trots mamman stress så har Joline och jag haft en bra dag!
Motala en sväng, Vadstena en sväng(älskar det på sommarn), sen avslutade vi med..... att hämta min KAMERA.. WOOOHOOOO!!
Den ligger på laddning nu, gissa om det är en lång 1,5 timme(som den ska laddas), haha!!
Nu är den iaf PRECIS där den hör hemma..

Det blev lite shopping till Joline idag oxå! Får ju såna sommarkänslor nu av all sol.. så lite mer sommarkläder tyckte jag hon behövde.. (visar sen).. hihi när jag kan fota med nya kameran ;oP

Men lite bilder fån igår kan jag bjuda på nu :o)



 Här sitter vi å har börjat bli rastlösa i väntan på Tobbe!! :oP
Då åkte kameran fram..


:o)



Lite bus hos Annelie igår... (Jenny, Annelie och Joline på bilden)..



Å så en liten filmsnutt oxå :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: