Raketer!

Publicerat 2010-05-01 08:19:28 | i kategori

Godmorgon!
Joline väckte sin mamma kl 07 idag, och idag drog hon mig i håret ända tills jag började prata med henne, haha sötunge. Just nu ligger J här på vardagsrumsgolvet och grejar med fötterna och kollar på tv. Och jag sitter med mitt kaffe. och såklart är nyhetsmorgon på! Resten av huset sover ;o)
Idag ska jag försöka se till att det blir stan så jag kan hämta de som väntar på lindex. Tobbe ska garage´a så vi kanske åker förbi där en sväng oxå!

Fyverkerier blev de igår och himla fint var det den här gången oxå! Joline var t o m vaken och tyckte det var spännande.. Hon hade visserligen precis somnat efter sista flaskan mat innan fyrverkerierna avfyrades.. Och det höl henne vaken. Men såfort det slutade och vi gick mot bilen så somnade hon. Hon var dås å tröt så hon vaknade inte ens sen när vi lyfte över henne till bilbarnstolen.



Här börjar det!





Fiiint va?!



Här ligger Joline och håller ögonen öppna till raketerna, hur trött som helst!! ;o)



Och såhär ser det ut här hemma nu!
Tobbe vann den där dockan igår när han köpte ettpar lotter i väntan på raketerna ;o)
Fast den får nog Joline vänta med att leka med, det var så mkt smågrejer på (som lätt kan åka in i munnen).


Nu är det nog dags flr lite mer kaffe, sen dusch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: