PLUS för Inotyol

Publicerat 2010-05-07 21:43:26 | i kategori

Glömde ju uppdateringen av Jolines kindmärke!
DET ÄR MYCKET BÄTTRE efter att vi köpte salvan som apoteket rådde oss till att testa. På bara 2 dagar såg det bättre ut! Allt vätskande och torrsprickorna som varvade varann försvann helt.. och nu är där bara lite rött kvar men vi fortsätter smörja för att se om allt kanske försvinner! :o)

Det blev dock inget bvc besök idag som vi hade bokat 10.30 för att kollapå kinden. Jag ringde vid 08 för jag kände mig inte alls pigg då(kände mig nästan sjuk) så jag orkade verkligen inte därav att vi la oss i soffan imorse och segade hela förmiddagen! då kl 08 när jag ringde så säger telefonsvararen; den personen du söker är inte här mer idag typ, återkommer den 10e maj!
Whaaat? tänkte jag. Min bokade tid då? Jag menar hon har ju telefon på sitt rum och brukar svara när vi är där.
Asså nu skulle jag ju ringa för att skjuta på besöket, men ändå om inte då? ajja skitsamma. ska ringa på måndag igen iaf å uppdatera dom med att det ser bättre ut men höra om vi kanske ska ta en titt på det som är nu ändå!




 Himla bra! TOPPbetyg för den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: