Ny vecka!

Publicerat 2010-05-10 09:23:31 | i kategori

Godmorgon!
Här är vi vakna sen kl 08. När vi klev upp var solen framme, underbart! Tänkte jag! Men när vi hade bytt blöja å fixat lite och kom ner så va solen borta, på bara några miuter? hmh!

Just nu ligger Joline här på golvet å försöker sig på att krypa ;oP Blir mest att hon snurrar runt runt och runt(på mage)..
Jag borde äta frukost, men så himla tråkigt när man inte har ordentlig(god) frukost hemma :S
Så jag tror jag skjuter på de ett tag till..

Vi är själva hemma från igår kväll tills imorgon, mindre kul. Mycket skönare att ha hela familjen samlad! Men de får gå hel enkelt.. Jobbet är ju viktigt! Men jag börjar tycka det är riktigt tråkigt att det blir så mycket bortajobb för Tobbe igen(vilket inte var tänkt).. Men men!
Hoppas solen tittar fram sen igen, isf ska vi ut på promenad. Vi var på g ut igårkväll, men så ångrade jag mig när jag såg att klockan var 20 och Joline brukar ju somna kl 21.. Kändes lite sent.. Men idag hoppas vi de blir av!



Taget igårkväll innan Tobbe åkte å jobba!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: