Id bare minerals ..

Publicerat 2010-05-29 10:30:16 | i kategori

Ettpar bilder som togs igår!



Tobbe testa min kamera, å han tyckte de va lika kul som jag!! ;oP



:o)
Nyfärgat hår och testar nya foundationen från id bare minerals!

Det får höga betyg än så länge.
Det jag ville åt var att slippa känna sig sminkad när man sminkar sig!

(finns inget värre än att känna sig stel eller kladdig i ansiktet av brunkräm, eller att i sommarvärmen känna hur brunkrämen steker in i huden, usch)

Och detta är ju en foundation i puderform, så det känns inte alls att ha på sig!
Och det syns lagom mycket. Hatar även när man ser översminkad ut.. Så vad tycks(färgen/naturligt?)

Jag sminkar mig väldigt sällan numera, just för att jag inte hittat nåt bra smink!
Detta är ju lite dyrare smink, men INTE om man köper det NYTT på tradera!
Men nu kanske de blir att sminka sig lite oftare, vilket är kuuul :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: