En bit påväg! hope you like it.

Publicerat 2010-05-02 19:26:04 | i kategori

Som ni ser så har jag nu med hjälp av Teschos design gjort om i bloggen! Men jag är inte helt klar än..
Det ska in lite bilder där uppe, och lite andra små ändringar.. Men en bit på väg iallafall.. inte lätt att hinna allt på en gång med en liten tös som vill ha sin mammas uppmärksamhet! 

Jag tröttnade ordentligt på designen jag hade innan så nu var det dags att byta ut de gamla, å in med nytt.. nytt nytt nytt!!
Om bloggen låses igen så är det bara för en kort stund om jag ska pula lite med de sista i designen, så vet ni de!
Nåt mer?

Näe, nu vill jag bara ha den där förbaskade kameran oxå, hihi! En dag så.. :o)

Postat av: Fiii - Vincents mamma

Ahaa så det var därför jag inte kom åt och kunde svara på din fina kommentar igår :) Tror bloggen kommer bli kalas fin :D

Tack så jätte mycket, det värmer massor att du tycker så =)

Har aldrig någonsin tyckt att något varit jobbigt förut men när man inte fick sova ordentligt innan jobbet var jag nästan tjutfärdig. :P

Måste lära mej att släppa kontrollbehovet tror jag..



Nej då, vi hade inte varit på 3 ggr när vi gick förra gången och de verka som att vi inte missat nått iaf.. dom kör ju samma saker om och om igen..

Ja men absolut!! Tisdag ska jag lämna bort mina katter på em, och är nog inte på nått vidare humör efteråt.. onsdagen har vi föräldrargrupp mellan 14.30-16.00 men innan och efter de har jag inget. torsdan jobbar jag kvällen fredan inget =) Vi kan ju bestämma nått ikväll kanske?



Ja lite fest nån gång ibland är inte så dumt. :)

hihi



Kramiis

2010-05-03 @ 09:18:39
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: