Avlopp!

Publicerat 2010-05-19 23:49:34 | i kategori

Juuuuustja! update av vårat avloppsproblem!
IMORGON KOMMER DOOOM, och byter ut hela rubbet. antar att dom kommer tidigt, hoppas de iaf!

Vi har emellanåt kunnat duscha, men inte alla på samma dag och toan uppe har vi inte kunnat anvnda ofta heller. För ALLT, jaq allt kommer upp i köket.. usch!
Inte bara det.. utan idag uppstod något mer.. När Tobbe duschade så hörde jag att det droppade nånstans.. så jag letade runt efter det.. och i vardagsrummet rann det längs HELA VÄGGEN i hörnet.. WHAAAAAAT???? tänkte jag; vad är det här för jävla hus! min första tanke var; hur nyttigt kan detta vara att bo i.. Väggarna måste ju vara genomruttna, och om dom inte hunnit bli de än så lär dom ju bli efter det där(då kan ni tänka er hur mycket stopp det är när det tjockar upp i köket som är på andra sidan huset på nedervåningen, och det tjockat ihop sig i rören på övervåningen tvärs över huset så det rinner ner i vardagsrummet)...  precis mellan taklisten och väggen rann det så det är ju verkligen I VÄGGEN det är blött nu..

Hur mkt ska man stå ut med innan man flyttar?
Och såfort jag säger nåt om att detta är ett problem så får jag gnäbb tillbaka om att det är ju bara nu, dom ska ju fixa det osv.. men vafan, det skapar ju andra prblem... som eventuell mögel i väggarna(jävligt onyttigt), skitvatten som rinner på våran tapet..åååååh!
Men nejdå, det är ju ingen fara, det är ju bara nu för att det är stopp i rören. sen då? det torkar eller?

Usch.. lite irriterad sådär...
Men nu lägger jag inte mer energi på att va irriterad mer ikväll... Jag vill kunna sova inatt oxå!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: