Det vackraste ...

Publicerat 2010-03-08 23:51:34 | i kategori

Godkväll.
Dagen sprang iväg fortare än jag hann blinka.. Efter Motala svängen med bes av bil, öb och cheapy fick vi bege oss till lkp och jula istället eftersom dom andra affärerna inte hade de vi sökte... men nuså, handagen är påplats även dom nu.. Så snart kommer bilder på de oxå.. kanske imorgon! inte helt klara än..

Babysimet är oxå avklarat idag, och Joline plaskade faktiskt på lite mer idag :o) Hon ser fortfarande lite frågande ut i vattnet sådär men mer å mer börjar hon gilla det iaf :o) å det finns ju inget bättre än att se sitt barn vara glad och trivas <3
Lite bilder från babysimet tror jag blir inom någon dag. Jag själv hade inte med mig kameran, men det hade Sofi(e?) så hon knäppte några bilder på Joline oxå :o) Ska bli spännande att se, jag har ej fått dom än!



Här sa Joline GODNATT förut vid 22.30..
Och kudden ska inte sovas på utan brevid, hehe!! hon gosar in sig brevid kuddarna under natten hur jag än gör!!



Bild från igår, mitt på dagen sovande...
"Det vackraste jag vet är att se dig när du sover
Här råder stilla frid och jag glömmer både rum och tid
Du ligger här bredvid och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig är det vackraste för mig"



2 bilder till från sovandet igår.. någon timme efter den övre sovbilden!!
"Stunder av stillhet ett ögonblick av ro ibland
Stunder av lycka att bara ha varann
Det är en rikedom att få älska och att älskas
Vår kärleks varsamhet är det vackraste jag vet
Det vackraste som finns är att vara någon nära
När månen lyser klart över skog och mark så underbart
Du ligger här bredvid och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig är det vackraste för mig"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: