Trött på sin 4 månaders dag!

Publicerat 2010-03-04 00:29:24 | i kategori Joline

Bjuder på lite bilder..
Ska nog ändra headern däruppe snart med nån text om BILDBLOGG.. för det är vad min blogg ÄR!! :o)






Vi var hos faster(Jolines) Vickan idag en sväng å fikade lite..
Där började Joline bli trött å somnade i bilen när vi åkte.. och innan vi åkte hem så åkte vi bara en sväng till garaget.. Där var Tobbe inne en stund å pratade så jag tog upp Joline i knät för att lätta lilla rumpan lite..
Och hon SOV, som en stock.. och varm var hon oxå, nästan svettig..
Overallen är vindtät så det blir himla var,t i den trots att den är ganska tunn!
Men shit så jag älskar att se henne sova så sött.. Hon ligger å gör en massa söta miner!!

HON BLEV HELA 4 MÅNADER IDAG OXÅ, MITT ÄLSKADE HJÄRTA!



Igår var vi förbi min syster ettpar timmar på kvällen för att se nykommlingen!
OCh det var ju inte bara ögongodis, utan oxå ÖGONGODIS!! hehe..

NOVA !!!







Sen en bild från tidiga kvällen idag oxå..
Joline och Tobbe somnade i soffan <3



Jolnie sover sen kl 22 ikväll ungefär!
Och eftersom hon oftast senaste tiden somnat i min famn i soffan om kvällarna(bara för att jag velat) så tyckte vi nog att det var dags att börja/testa igen ifall hon somnar själv om man bara lägger henne i sängen efter sista maten kl 22. Så det gjorde jag! Och hon somnade på 5 minuter :o)
Inatt blev det i våran säng jag la henne, eftersom hon alltid sover hos oss annars även om hon somnar i min famn!
Jag tycker det är så otroligt mysigt att ha henne hos oss.. men snart så är det nog dags att lägga henne i sin egna säng så inte det blir ett problem framöver..
Men inte riktigt än säger mamman :oP hihi.
Nog om de!


Nää nu dags för sängen!
Natti Natti..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: