Update senaste veckan!

Publicerat 2010-03-30 00:47:19 | i kategori Shopping/Tips

Godkväll.(Godnatt)
Det här med att uppdatera här har de blivit mindre av. Blir så ibland (när man har vettigare saker för sig) hehe..
Jorrå det har vart en ganska fartfylld helg.. Lördagen spenderade vi i norrköping.. Shoppade och strosade lite(Jag, Tobbe, Joline, Emm och Erik) Trevligt sååå!
Och igår söndag var Tobbe och Jag till linköping en sväng..

Kvällen idag här bestod av babysim så vi är trötta.. Joline sover sen kl 21. och här sitter jag ganska ensam och ska snart krypa ner brevid tösa.. Men först lite bilder :o)



Såhär började våran dag! hihi..
Fossingarna är DET NYA!!


Gladfis!



Sen fika på stan med Annelie..
Joline SATT SJÄLV en stund.. så duktig!



Sen kunde vi inte motstå lite Baboon heller "när vi ändå var på stan" lixom!! haha..
Lite av det fina jag hitta där!
Att ha beslutsångest i den affären är inte alls svårt vill jag lova! Så därför får man köpa allt va?!? hihi



Dessa kom hem i brevlådan idag.. Nu ska bara inhandlas en tavelist sen ska dom upp i Jolines rum sen!!


Lite ikea nytt!



Här är från i fredags när SOLEN tittade fram och jag skrev här i bloggen att vi skulle bege oss ut..
Och ut gick vi oxå!!!
Lilla Liiiin satt först å pratade glatt med sin nya bit/prassel docka ....



Som sen ledde till filtgosande och tjuvkikande.. haha, som jag flinade när jag efter en stund såg att hon låg sådär och tittade på mig.. Det gjorde hon lääänge! tills hon somnade!



Bild från i tisdags, 22 mars!


Bilder från måndags, 22 mars!
Sötnosa i sin klänning från molo. DEN starka rosa som är på älskar jag!


Uppdaterar ju ganska sällan så då blir det mycket på en gång emellanåt!
Nu säger jag natti natti.. För imorn ska jag upp skapligt och försöka komma iväg tidigt till linköping!
Har lite att uträtta!

Natt Natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: