Våran lördag!

Publicerat 2010-03-13 23:58:39 | i kategori

Godkväll gott folk!
Vi har haft en lagom lugn och bra dag. Joline har visat att hon kan höras väl och vi har gillat det! Pratas det ska det hehe..
Lite bilder är väl läsarna intresserade av antar jag :o) Och det har jag SÅKLART fixat oxå, med bara farten :oP



Sötulla badade här på förmiddagen!



Spännande att stå själv :o)



Mammas sööööt!



Haha ser ut som hon "spyr på" att bada!!
Men nneeejdå HON ÄLSKART!!

Det var förmiddagens bad det, efter Jolines bad och min dusch så gjorde vi oss klara för att promenera till Jolines farmor! som bor ettpar km bort..
Tog lite bilder från promenaden!


låånga "grus"vägen upp från huset till den lite större vägen!



Den större vägen går man bara rakt över, och kommer in på denna vägen i skogen, återigen "grusväg".



Joline somnade efter halva promenaden, och sov gott när vi kom fram..



Promenaden var faktiskt skön dit, men hemvägen var sämre.. blåste å var skitkallt!!
Idag var inte Joline lika kräsen vad gällde andra människor, hon var i sin farmors famn en stund.. :o)
Och jag gillar att se det..
Hon har ju vart lite sisådär innan mot att vara hos nån hon inte brukar!

Nu ikväll har vi ätit god mat och chips!
Och Tobbe Bubben och Hempa har spelat tv-spel..

Nu har jag lite Joline abstinens(sover i sin säng på överåningen sen kl 21)
så det är nog bäst jag går upp å ser hur hon har det, haha!

Natti Natti..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: