Geggamoja collektion.

Publicerat 2010-03-04 22:34:08 | i kategori Shopping/Tips

Godkväll.
Vi har haft en lugn dag! Inte gjort speciellt mycket alls.. vart in till borensberg en sväng bara vid middagstid, annars bara vart hemma och både slappat och busat!
För en timmesen fick Joline sig ett bad, och efter lite mat på de så la jag ner henne i SIN SÄNG, och hon somnade på bara 5 minuter.. Dessutom en timme tidigare än hon brukar! :o) DUTTI TJEJ!
Se om hon sover där hela natten kanske, det är ganska längesen nu som jag la henne i sin säng.. har velat ha henne mellan oss :o) men nu ska jag se om det funkar bra lite då och då(om ja inte saknar henne för mkt) haha, hon ör ju bara 2 meter bort men ändå :o)



Här är från imorse när vi smaskade LITE gröt!
Hon verkar gilla både konsistens å smak :o)



Och här är från förmiddags när Posten hade kommit, då kom nämligen Jolines hängslebyxor från
Geggamoja collektion, som jag undrade vart dom tagit vägen!
Butiken hade skickat dom för en massa dagarsen tyckte jag så jag trodde dom kommit bort, men nuså :o)
Så här testar vi hur dem satt å det kanon! Lite långa i benen men gick vika upp bra!
Det är alltså hängslebyxor i velour, svarta med 2 fickor på rumpan, en magficka fram. och knäppe upptill som molnbyxorna hon har!
På dessa var det även knäppning längs benen(grenen) vilket är bra!


Nu säger vi godnatt här!
Natti..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: