Tisdag!

Publicerat 2010-03-30 22:11:08 | i kategori

Linköpingsdag! :o)
Joline och jag drog iväg till linköping vid middagstid..(vi kom inte iväg tidigt som var planerat) men spelar roll, inte så att vi har så jätte mycket för oss.. I lkpg uträttades de ärenden som skulle göras och lite till :oP blir lätt så!!

Btw, DÅLIGT med toaletter på stan därinne! Vi behövde göra blöjbyte(panik) å jag hittade ingen toa och när jag väl hittade en toa så kom jag på att jag inte hade en 5a.. så iväg och leta ställe att ta ut pengar på! Slutade med att jag fick handa å sen ta ut en 5a utöver de!! Hädanefter alltid ha en peng på mig!!



Innan avfärd mot linköping!


 
Hemkomna och fulla av bus!! :o)

Eftermiddagen/kvällen har spenderats med Elin som kom förbi på lite kaffe och prat!!
TREVLIGT!!!


Joline somnade här vid 21..
Nu säger även vi gonatt och hoppar i lopplådan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: