Paket, kläder och matpremiär!

Publicerat 2010-03-31 12:38:27 | i kategori Shopping/Tips

Dagen för oss började kl 08, då tyckte Joline att det var dags att vi klev upp.. så det gjorde vi!
inte allt för trött mamma, men lagom seg sådär :oP
Nu sover dock Joline igen(i vagnen) sen en timme tillbaka.. trodde det bara skulle bli en 10 minutare men icke! Trötter idag tösa!

Jag har unde tiden hon sovit hunnit äta, hänga tvätt, dricka kaffe(gör nu) och hämtat posten!
Och i lådan låg ett paket, wiiiie! Inte vilket paket som helst!



Påslakan och örngott till hennes säng :o)
Jag bara älskar det, så härlig färg och utseende! Hoppas Joline gör det oxå och sover gott i det!!


 
Såhär såg J ut innan hon somnade förut..
I sin fina body från name it som pappa valde när vi var i den butiken i norrköping!
(han valde rosa för att mamman alltför ofta väljer turkost å grönt osv, hehe)
Men det var 3 för 120kr så jag valde allt lite grönt oxå, hahaha!
Like the princess you are!



(klickbar)
Lite extra sommarbodys från lindex följde med hem igår när jag var i linköping!
Sånt som alltid behövs.. jag gillar randigt MYCKET!
Har lagt märke till nu att ganska många affärer har ta 3 betala för 2, eller 3 för ... kr!!
Det är SKITBRA! speciellt när man ska köpa basgrejer!
Anledningen att det shoppas lite extra till henne nu är för att hon SNART växt ur 68..
Och att "hon" sparat ihop en liten kassa till mer behövande/större :oP
Så nu börjar det likna garderob 74 oxå :o)
(sen är mamman shopping-glad oxå) men vem är inte det!! hihi..


Btw, TIPS!
Dessa byxor i trikå från villervalla som jag visade er igår(röda).. Det är nog bland de bästa byxorna J haft!
Bra passform, bra material, dragsko vid benslut som gör att man kan ha dom som långbyxor eller uppdragna korta.. snörning i midja, och FIN MODELL(tycker jag)!
Tips till er som ska förnya barngarderoben!



Nu snart när Joline vaknar så är det dags för MATpremiär!
Blir spagetti/köttfärssås!
Det enda hon provat innan utöver amning/ersättning är gröt.. så det ska bli spännande å se vad hon gillar det!


Jag önskar alla tänkbara tips på smakmat att göra själv å ge istället för dessa burkpuréer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: