Nuuuuuu..

Publicerat 2010-03-07 16:22:56 | i kategori

..är köksluckorna klara!!!
Nu ska dem bara komma hem och sättas på plats. Men dom är nog påväg hem nu tror jag!
Bubben fixade det på sitt jobb åt oss på bara nån timme idag, och vad vi ska ge honom för det har jag ingen aning om,förslag??? nåt måste han ju få för det, hur snällt som helst verkligen!
Tobbe åkate bort med dom till hans jobb och är nog påväg hem nu.

Ni ska bara veta vilken sur***** jag har vart här hemma över denna jäkla oordning, nästan så jag vart redo att flytta till lägenhet och stan igen! uusch, jag trivs verkligen inte.. Man vill så mkt men det blir aldrig som man vill ha det! Alltså jag tycker allt hemma känns så gammalt och tråkigt.. :o( jag vill ha de ljust å fint.. :o(
Det ända jag känner som väger upp att bo kvar är sommarn, hur man har det när man bor i hus då.. bara kunna gå ut i trädgården.. Annars känns inget annat kul nu.. :o(
Äh nu ska jag sluta tjata om de.. Får väl se hur allt blir.. Nu är ju iaf våra VITA köksluckor påväg hem :o)


Bild från imorse, NU vet vi varför hon legat sådär på sniskan så det ser ut som hon är av! haha..
Hon försöker ju vända på sig. Idag lyckades hon NÄSTAN!
Ni ser ju, hela rumpan är ju vänd uppåt! :o)
Jag la henne alltså på rygg å så liger hon sådär direkt!



Oxå från imorse.. Joline har rivit sig i pannan inatt, så idag är det verkligen dags att klippa hennes naglar..


Nu väntar jag på luckorna...!! :oP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: