Måndag morgon, en timme tidigare!

Publicerat 2010-03-08 08:58:30 | i kategori

Godmorgon!
Jag vet inte riktigt om det beror på att hon somnade en timme tidigare igår, men idag vaknade Joline iallafall en timme tidigare igen, kl 08.. om inte ännu tidigare ändå fast jag inte riktigt vaknade till innan! hehe..
Så vi är uppe sen strax efter 08 här.

KÖKET blev kanonbra! Det är inte helt färdigt än, men luckorna är påplats, och dom är VITA... Ni ar inte missat att jag älskar vit inredning va?? hahaha.. Vi ska åka in till stan snart och besiktiga en bil åt lappen(som jobbar) och efter det ska vi förbi ÖB och CHEAPY och kolla vad det finns för handtag och priser på dom.. Se om några följer med hem kanske :o)
Det är skåpshandtagen kvar och även lite målning på skåpen(ej luckorna).. Och de mesta av färgen har vi hemma så vi ska väl sätta igång med det sen idag oxå..

Och ikväll är det dags för Joline och mamman att babysimma lite igen!! Ska bli så kul, den här gången får vi ju vara med de andra barnen och föräldrarna på schemat de går efter! Vilket är under 30 minuter!!
Förra gången var ju mer en mjukstart på bad 12 minuter å då lära barnet att plaska på rygg och mage!! :o)

Bilder på köket före och efter kommer sen när det är helt klart! Roligast så.. Men jag är verkligen helnöjd!


Nu är det dags att göra oss klara för att åka till stan!
Hejhopp!
Postat av: sarah

Åh, jag drömmer också om ett vitt kök..... men Robert tycker det är onödigt eftersom köket är rätt så nygjort:(

2010-03-08 @ 19:10:07
URL: http://sarahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: