Kväll även i detta hus!

Publicerat 2010-03-17 23:44:28 | i kategori

Redan klockan 20.30 tog Joline sin kväll.
Men kvar sitter jag uppe.. Kunde ju inte missa fuskbyggarna kl 21. Och en stund nu har jag helt ensam varvat ner ordentligt, bara suttit och slöat, duckit cola och glott lite på nätet!
Jag tänkte snart bege mig under täcket och gosa mig till sömns.. För vad kan vara bättre än att lägga sig brevid sitt barn och titta när dom sover så sött, och underbart ligga och fundera på vilken underbar dag man haft tillsammans!? Jaa det skulle väl isåfall vara morgonleendet från dom då isf! 

Jag är så lyckligt lottad som får vara mamma till just denna lilla vackra tös. Ja gud så jag älskar mitt liv med dig älskade lilla barn! Och mitt "lilla" kommer du förbli, hihi! Och hur liten du än är nu så är du ändå STÖRST av ALLT!


Inget i mitt liv är så perfekt som DU Joline<3




<3

Visst är det alltid lika otippat..
Jag behöver väl knappast säga hur det gick utan blöja i 10 minuter på fårskinnet?!
De små, de små ...



Lite mer från dagen! gym gym!
Det är när man ser såhär på bilder och jämför som man inser hur fort de växer..
herregud hon är ju snart för stor för gymet!!
haha.. stopp nu här lite grann :oP
Inte somom det spelar roll.. för hon kringlar sig ju alltid som en boll bakåt så hon skulle få plats däri tills hon är 3 år! hehe..


Nu dags för sömn.. måste, eftersom J somnade så mkt tidigare idag så vaknar hon kanske tidigare imorgon..
Och då vill jag kunna vakna till som en normal människa oxå :o)

Natt Natt..

Postat av: Camilla

Oohh vilka suoerhärliga bilder på lillfröken :)

2010-03-18 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: