HEL inredning sökes till 120kvm!

Publicerat 2010-06-04 10:41:22 | i kategori

Godmorgon! Nu är bloggen låst här en stund under dagen, i väntan på att nya designen ska sättas in.. :o)
Men jag skriver lite ändå så har ni nåt att läsa när den låses upp igen. får se sen när jag öppnar om den t o m blev helt öppen. Det är ett ganska svårt beslut! men men nog om de..




 Jag vill ha deeeen!  /   Nähä får väl ta nåt annat då!


Eller så väntar jag här, den kanske kommer närmre och bordet är ju gott sålänge!! hehe..
(dessa 3 bilder är från igår)


Just nu sover Joline ute i vagnen efter en himla massa spring i gåstolen här på morgonen!
Och jag sitter i soffan å mest bara ÄR.. hör nu att kaffet är klart så ska ta mig en kopp sen är det städ på schemat. Jag hade velat åka in och kolla på studenterna, men Tobbe drog iväg TIDIGT imorse(garaget) å vet inte när han kommer hem.. så det är väl dumt att åak nu om han kommer snart, då kanske han hade velat följa med.. Ajja.. får ta mitt städ idag istället..som jag har skjutit på såå många dagar nu!

Det är så oerhört tråkigt att städa ett hus som man nästan vantrivs i utseendemässigt!
Jag hatar det! Och Tobbe blir lika irriterad på mig varje gång jag säger att nåt stör mig(tapeter, möbnler, gardiner, prylar).. Inget hemma är JAG, alls känns bara FULT FULT FULT!! och då jävligt tråkigt!!
Bläää..





 
Bläää.. ser ni vad trist!!??
Behöver måla om varenda rum, nya mattor(som knappt går ha för bosco) men skulle va fint.
Nya gardiner, ny tvbänk, soffbord och HÖRNSOFFA..

 Aagud den här listan an bli lång.. tackar gud för att det är sommar så man kan vara ute så man slipper se hur det ser ut inne!!
Såå nu ska jag ut å dricka kaffe!

Postat av: Evelina

Det märks verkligen skillnad på dina foton, systemkamera är absolut bäst :-)



Självklart får du länka!



Och bry dig inte om ifall folk tycker att du skriver för mycket om din fina dotter - det är DIN blogg och ditt liv! JAG gillar att läsa om ert mammadotterliv i alla fall eftersom man kan snappa åt sig lite tips här och var, eller bara glädjas med er :-).



Många kramar



p.s designen blev jättefin!

2010-06-05 @ 10:47:56
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: