Bada, bada, bada! (Jolines första bad ute)

Publicerat 2010-06-29 17:52:31 | i kategori Joline

Jag mår myyyycket bättre idag! Och jag hoppas det håller sig så så jag sakta men säkert blir helt återställd. Idag kan jag prata och äta, så vi har nyss smarrat fruktcoktail(stavas?), glss och grädde ;oP Tidigare var vi inne i stan och fixade lite ärenden såsom banken, försäkringskassan och lindex. Och innan vi åkte hem så blev det en sväng till borenshult för att äta glass.

Här hemma efter stadsbesöket har vi ätit mat, vart ute, legat på filt(täcke) i gräset och Joline har badat i sin hellokitty pool för första gången.
Nu väntar hela familjen på att Joline ska vakna så vi kan åka till strandbadet i borensberg. Se om jag kanske oxå iaf går i med fötterna nu när jag mår bättre, men lite riskabelt är det  nog att bada helt så det får jag låta bli ett tag till.. iaf tills jag ätit upp hela medicinkuren(6dagar till).


 



 

 



 


Några bilder från igår oxå när vi var först i Vinberga, och sedan svarthäll.
Det var inte så barnvänligt i vinberga upptäckte vi direkt, det är ju bara backe ner till vattnet så jag och Joline hade ingenstans att ta vägen så då åkte vi till svarthäll istället med fika å götta oss..

 
Solstolen mitt i backen, enda stället det var skugga bland alla trän..


svarthäll var bättre :o)



Nu far vi till strandbadet!!!

Postat av: Amanda

Tack så mycket! Vi är också riktigt glada åt hans framsteg. Sen nyår har det hänt hur mycket som helst med hans utveckling. Blir nog dagis till hösten om allt går enligt planerna.



Riktigt söt liten tjeja du har!



Hoppas ni får en riktigt fin sommar!

2010-06-30 @ 17:29:59
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Så fin hon är! O skönt att du mår bättre gumman! :D

Håller du på o bli blondin eller? Såg ut som det på bilderna :)

Pusspuss <3

2010-07-01 @ 08:59:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Åh, helt underbara sommarbilder!!

2010-07-02 @ 11:50:06
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: