Bättre?

Publicerat 2010-06-28 02:13:33 | i kategori

Det här är verkligen nåt av det jobbigaste jag vart med om. likvärdigt smärtan vid njurstensfallet jag hade, värre än förra gången jag hade halsböld, och definitivt inget jag någonsinn vill vara med om igen!
Jag har i perioder trott att jag ska lägga av i brist på ork. fyy!

Jag har haft febertoppar ettpar ggr och när dom dykt upp så har jag både gungat fram och tillbaka, gråtit, skrattat, andats fort och bara hoppats på att tiden ska gå fortare så att denna sjuktid snart är över!
Idag när jag fick den andra febertoppen så sa jag till Tobbe att jag ger upp och att vi skulle åka in och skära hål på bölden, men sen somnade jag på gräsmattan med täcke och kudde och sov masssssa timmar.

Men nu ikväll må jag säga att det känns bättre, jag börjar känna mig rikitgt kry om man jämför med hur jag mådde mitt på dagen idag. Jag är inte jättetrött och jag har inte jätteont! Kanske börjar medicinen verka nu?

Enda anledningen att jag själv inte tjatar på läkarna att ta hål på den är för att jag inte vet hur garanterat det är. alltså om den med säkerhet försvinner helt, eller om den lätt kan komma upp efter ettpar dagar igen. Lixom det är ju besvärligt att göra själva snittet oxå. som jag förstått de, det ska bedövas med flera bedövningssrutor bak i halsen, sedan med skalpell skäras ett 7mm snitt osv osv.. njaa inte så sugen på det. Men OM det är lika ont imorn som jag haft idag(om detta nu ikväll bara är tillfälligt att jag mår bättre) så tänker jag se till att de punkterar den.
Jag orkar inte ha så ont mer, och bara det att inte kunna varken äta eller dricka just för att det gör så oerhört ont att svälja. usch!

Nog om detta för en stund, hoppas det fortsätter på bättringsvägen nu!


Onsdags!


Fredags. Joline fick sin hellokittypool :o)

 



Detta blev våran midsommarmat.. Vi tog potatis och sill dagen innan(och idag) istället.. ;oP



Jag fotade igårkväll.







Jag fotade idag.


Upp i de blå ;o)


Vindkraftverket inte alls så stort ;oP


Bild från utelek förut idag!
Jag tog nämligen med mig sjuksängen ut på gräsmattan, alla täcken och kuddar fick följa med ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: