Underbara sol/dag ♥

Publicerat 2010-06-22 23:22:59 | i kategori

Såhär fina dagar så sviker man bloggen lite, med all rätt, tycker jag!
Varför inte passa på att njuta när solen tittar fram så fint som idag lixom ;o) Vi har vart ute nästintill hela dagen, underbart ♥
En sväng till stan blev det oxå för att gå till försäkringskassan och lite så, nu råder pappaledighet här hemma istället ;o) Jag hoppas det blir lika fint imorgon.


 
Emm och Joline idag ;o)


Tobbe idag ;o)
(han är inte medveten om att jag fotade, han sitter å pratar med J som ligger på filt i gräset)


 
Joline igår måndag ♥


 
Spelkväll i söndags, Annelie tog med sig sitt wii(Annelie, Tobbe, Emm, Erik).

 
Erik och Tobbe.


Nu ska jag fortsätta VRÄKA i mig leksands knäckebröd, herregud vad det är gott och det går inte sluta äta, haha!

Postat av: Julia Hansen

haha det där med leksands knäckebröd är du inte ensam om! Kan äta hur mycket som helst, hur gott som helst! =) haha

2010-06-23 @ 10:20:45
URL: http://juliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: