Bilder från dagen.

Publicerat 2010-06-17 22:49:14 | i kategori

Dagen har gått i ett, och minst lika fort som de flesta dagar! På förmiddagen åkte vi en sväng till Jolines farmor på lite kaffe. Sen åkte vi fort som tusan ner till granngården för att köpa jordgubbar då vi såg att dom börjat säljas nu. Att dom såg goda ut såg ni ju i tidigare inlägg, och kan bara tilläga att dom var goda oxå! Och när vi ändå var där så gick vi in hos min pappa en sväng som stod ute och plockade ihop skräp som han skulle köra till tippen, han bor precis brevid jordgubbsförsäljningen (vi har väl 1km bort dit ca).
Resten av dagen har njutits både i solen, och på filt i skuggan. Och sen har jag ju börjat städa lite oxå, fick en städkick men den gick snart över, så; myycket kvar innan det är klart(jaaag oooorrrkaaaaar iiiiinte) Vi bor för stort!!! blää känner jag bara ibland.


 
Hos farmor Marianne.

 
Ute hemma.

 

 
Staketet.


Jag känner mig inte nöjd med headern så jag ska nog sätta mig och knåpa ihop en ny!

Och imorgon vill jag sååå gärna åka och köpa blommor, till alla våra fönster. Herregud vi har bott här sen november och har inte en enda blomma inne.. Jag som älskar blommor, det borde ha vart de första som flytta in här, men men! Som alltid; det blir aldrig av!
Det är verkligen FEL dag att bege sig in till stan imorn(vätternrundan). Men vi måste ändå mitt in i city(försäkringskassan) så då kan vi ju lika gärna svänga förbi Mblommor efter!

Postat av: Cicci

Söt liten tös.



Läste kommentarar på Fru Evelinas sida. och skrattade till lite när jag läste "Cicci - Mamma till Joline" (eller liknande!) Jag skulle också vart mamma till en Joline fall våran blivit en flicka. Men det blev en Wille istället! :)



Ha en bra dag :)

2010-06-18 @ 10:19:56
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nää, Tim är inte min. De är bästa kompisens son. Min lille Wille är 5 månader på söndag :)

Hur gammal är Joline?



Haha, kul att alla namnen klaffar :P

2010-06-18 @ 12:26:00
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ja, tiden bara springer iväg ju!

Och ni har ju absolut rätt stavning till Joline. En bekant till min syster fick barn, o henna döpte dom till Jolene, med e då.



Härliga bilder förresten, bor ni ute på landet?

2010-06-18 @ 12:46:11
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

ja, trädgård är ju de bästa!! Vill jag också ha. Vi bor i stan, lägenhet på andra våningen. Lägenheten är helt ok i sig. Men som sagt, jag saknar trädgård! men till nästa sommar :)

2010-06-18 @ 13:01:54
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: