Såklart har kameran vart med idag ♥

Publicerat 2010-06-16 23:47:14 | i kategori

Dagen började kl 06.15 för oss idag. Och när jag kom upp var kaffet klart så Tobbe var alltså uppe innan oss(varför vet jag inte?). Först välling sen ut på trappen med kaffe.. och det var VARMT ute redan kl 07. Så jag satt ute i morgon-sol-värmen kl 07 och drack mitt kaffe, hur underbart är inte det då!? lovely

Sen har dagen rullat på. fortare än man hann blinka skulle jag vilja påstå (JA, jag och Joline sov en stund på förmiddagen idag oxå ;oP). Hyresvärden och Tobbe har byggt staket på framsidan av våran trädgård (bilder imorgon), sen har Tobbe oxå slagit ihjäl ettpar timmar i garaget medans jag och lilla J har vart både ute, inne, uppe och nere, hehe!

Vadstena for vi en sväng till klockan 18 för att kolla på bilarna och som alla andra, ge sig in bland allt folk. Underbart väder, mycket folk och bara helskön stämning. Kvällen kunde inte avslutas bättre än så denna fina onsdag! Vadstena är såå fint, jag skulle lätt kunna tänka mig att bo där, verkligen!
Innan vi åkte hem från Vadstena så svängde vi in hos Jolines farmor en sväng på kaffe och kvällsmacka. Och sen när vi kom hem så somnade Joline innan jag hann säga godnatt, Jag hann inte ens ta på henne pyjamasen ;oP Mycket intryck en sånhär dag!



Ute klockan 07 imorse, superfint väder ♥


Staketbygge (Tobbe och hyresvärden).

 


På gräsmattan medans killarna arbetar ;o)
(övar på krypandet, fast det verkar som hon ska upp på fötterna och krypgå istället för att krypa på knäna)


Jag innan vadstena!




 
Vagnprommis i vadstena :o)


Vadstena slott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: