Pics!

Publicerat 2010-06-01 17:14:22 | i kategori

Snaaaaart är nya designen till bloggen färdig!! :o) wiihoo!
Det ska bli kul.. Det är mycket roligare att blogga om man har en fin blogg.. Och med Tescho´s hjälp så är jag jäääättenöjd!

Som nästan varje dag bjuder jag på bilder idag oxå! :oP


Lite bus innan sovdags(igår).


Sen godnattpuss <3


Och här imorse(håller flaskan SJÄLV)..
Alla dessa första gånger är stort!
Din mamma ÄLSKAR att se dig utvecklas och "kunna själv"!


Joline suddig/bakgrund klar - Bakgrund suddig/Joline klar!
(Jag igång med inställningarna i kameran igen!) hehe..


Jolines rumsskylt kom med posten idag :o)
Ska hängas över hennes säng sen när rummet är klart!







Hör mig skrika;
JAG ÄLSKAR MIN VACKRA DOTTER!!
Och JAG ÄLSKAR MIN KAMERA!!!

Ni 2 lixom samarbetar så bra, hehehe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: